Wikipedia:Aturan: Béda antarané révisi

Konten dihapus Konten ditambahkan
Tanpa ringkesan besutan
 
Tanpa ringkesan besutan
Baris 1:
Wikipedia duwekuwe nduwe '''aturan-aturan lankaro garis panduan''' sing wis umum lantur deanggap penting, sebagaising dadi panduan kanggo membantu mencapai tujuan bersamabareng. Perlu maklum nek sebagian aturan kuwe bisa berobah sesuai karo perkembangan Wikipedia. Sebagian aturan liyane wis diterima lanuga ora dianggapdianggep kontrovensial maning.
 
==Aturan Sing Wis Diterima Secara Umum==
 
* '''Aja berat sebelah.''' Saben artikel kudhu ditulis sekang [[Wikipedia:Sudut pandang netral|sudut pandang netral]], artine artikel kuwe kudune patut mewakilingewakili pandangan sekang sudut berbedasing beda-beda secaradadi adil lantur simpatik.
* '''Aja melanggarngelanggar hakcipta.''' Wikipedia kuwe merupakan ensiklopedia bebas sing dilisensikan didilisensiaken bawahtur naungandinaungi [[GFDL|Lisensi Dokumentasi Bebas GNU]]. MenyalinNyalin karya wong liya tanpasing izinora nana izine sekang pemegang hakcipta mengancamkuwe bisa ngancam obyektivitas nggo membinambina ensiklopedia bebas sing bisa bebas disebar secara bebas, lanuga bisa mengakibatkannyebabna timbul masalah hukum utawa perundang-undangan. DewacaWaca jugauga [[wikipedia:Hak cipta|Hakcipta Wikipedia]] sebagaikanggo dadi panutan lewih lanjut.
* '''Wikipedia merupakankuwe ensiklopedia.''' Secara lewih khususkusus maning, diskusi nang [[wikipedia:Talk page|halamankaca diskusi]] tujuane kanggo memperbaikimbenerna artikel.
* '''HormatiNgormati penyumbang liya.''' Penyumbang tulisan kuwe nduwe latar nelakang sing berbedabeda-beda, sekang negara lanuga kebudayaan berbedasing beda-beda, lanuga nduwe pandangan sing berbeda jugabeda-beda. Dengan melayani orang lain dengan hormat kita dapat bekerjasama dengan efektif dalam membina ensiklopedia. Untuk garis panduan, lihat [[Wikipedia:Wikipetiquette|Etika]]. Jangan menulis hal-hal yang bisa menganggu keharmonisan bersama. Jangan menulis hal-hal yang menyinggung perasaan dan menyinggung [[SARA]].
* '''Bersikaplah dengan sopan dan santun'''. Jangan menulis hal-hal yang melanggar tatasusila. Jika ingin menulis [[fenomena]] tentang hal ini, cobalah seumum mungkin dan janganlah memusatkan kepada detail-detail yang ''jorok-jorok''. Apabila hal ini dilanggar, karya anda akan dihapus dan anda akan diblokir.
* '''Ikuti kebiasaan.''' Dengan mengikuti kebiasaan kita dapat menghasilkan ensiklopedia yang konsisten dan mudah digunakan:
Baris 112:
-----
mBalik ming:
* [[HalamanKaca Utama]]