Teori kepunahan dinosaurus: Béda antarané révisi

Konten dihapus Konten ditambahkan
Tanpa ringkesan besutan
 
Tanpa ringkesan besutan
Baris 5:
 
== Teori Liya ==
Teori kepunahan dinosaurus sing sijine nyebut nek sing dadi penyebab kepunahan kuwe dudu tabrukan nang Chicxulub kuwe ning disebabna [[gunung mbledug]] nang wilayah Decca, India jaman gemiyen (bar kedaden nang Chicxulub kuwe). Gunung sing njeblug kuwe ngetokna [[gas]] yakuwe gas [[karbon dioksida]] sing ngantek nutupi [[atmosfer]] bumi. Atmosfer sing wis ketutup kuwe marakna sinar [[srengenge]] ora bisa nembus, dadine [[temperatur]] bumi dadi [[atis]] pisan. Ning bar kuwe ana efek liyane yakuwe suhu panas sekang perut bumi uga dadi ora bisa metu ming permukaan, kuwe akibate bumi dadi panas pisan utawa bumi ngalami pemanasan global, kuwe sing nyebabna kabeh kewan dadi mati.
Mereka menduga iklim dingin yang kemudian diikuti pemanasan global-lah yang kemudian menimbulkan stres pada hewan-hewan itu dan membunuh mereka.
 
{{rintisan}}
Adapun pemanasan yang dimaksud terjadi akibat letusan gunung berapi di wilayah Decca, India. Letusan itu mengeluarkan karbon dioksida dalam jumlah banyak yang menutupi atmosfer dan menghalangi panas keluar dari permukaan Bumi. Akibatnya Bumi menjadi panas dan hewan-hewan menjadi stres.
 
------
== Batas K-T ==
mBalik ming:
Perlu diketahui, di banyak tempat di dunia, lapisan lempung di bawah tanah telah membatasi bebatuan dari periode Cretaceous dari batuan Tersier. Batas yang disebut batas K-T itulah yang menandai saat kepunahan dinosaurus. Yang selama ini dipercaya adalah tumbukan Chicxulub terjadi pada batas tersebut.
[[Dinosaurus]]
 
[[Category:Dinosaurus]]